Gustul berii sta in sticla

septembrie 26, 2010


Nu sunt domnisoara de pension. Buna crestere mi-a fost predata in Salajan, poate de asta nu gasesc gustul berii scurs decat prin gura sticlei.

Relatia buze-sticla a interferat intotdeauna cu veleitatile mele de paharnic. Gulerul de bere dadea de fiecare data pe afara cand sticla simtea ca vreau sa o tradez cu un pahar ca cele din reclama de la Stella Artois.  2 degete de spuma ? Nici toate degetele de la mana nu-mi ajungeau sa masor spuma care acopera paharul pana il facea sa dispara.

Noroc ca m-a chemat Manafu la World Draught Masters sa vaza si ochiu’ meu care e tehnica. Am aflat ca de la turnatul in pahar pana la sorbitul efectiv al berii sunt 9 pasi, preferatul meu e de departe Taierea Capului, faza aia cand treci rapid un cutit peste buza paharului plin.

M-am intalnit cu prieteni, am baut o bere rece cu prietena Roxana, am stat frumos la poza pentru Piticu  si am mai facut cunostinta si cu Arhi, dupa cum se vede in poza de mai jos :

Evenimente din astea sa tot fie !

2 Responses to “Gustul berii sta in sticla”

  1. nexus Says:

    Daca berea nu e calda si ai grija cand o torni (nu ca pe apa…), nu face spume de parca e reclama la Dero.
    Nu stiu cum e cu numarul de degete la spuma, dar exceptand cazul in care doresti sa bei apa cu Dero (ca tot am pomenit conceptul), mai putin spuma nu strica.

    9 pasi??? Cumparat, pus la rece, desfacut, turnat si baut – 5 pasi de la un capat la celalalt. :))
    Nu e chiar vin de 10 ani sa o degusti…

    • pietricel Says:

      :)) Nu, nu, e un procedeu mai complex. Sau cel putin prin el tre’ sa treaca barmanii care se bat pe premii:) La mine sunt trei pasi. Luat, destupat, baut.
      Cat despre bere cu Dero, exista. Se cheama Alutus si fereasca Dumnezeu sa pui gura pe asa ceva:))


Lasă un comentariu