You’re it!

iunie 7, 2010


M-a lovit valul de lepse. Pe unde intorc capul mi se revarsa in stropi mici si multi intrebari desprinse din pagini de oracol. Ma simt ca in liceu cu entusiazmul aferent cu tot.

Sorina ma provoaca acum la destainuri din ciclul „melomana prinde gustul din frageda pruncie”:) Sa nu aud comentarii pe tema asta, Nexus 😛

Melodiile adolescentei mele sunt decalate putin fata de ce am vazut pe la altii.  Madalina Manole imi canta pe la 6 ani Fata draga nu fii trista. Asta coincidea cu momentul  in care pentru mine „dor adevarat” se traducea prin sentimentul ce ma lovea in plexul solar cand nu mai vedeam o ciocolata la fata decat o data pe luna:)

Am intrat la pubertate in perioada Spice Up Your Life si am ramas acolo cam un an – foarte ciudat cum nu merge nici un link de la Spice Girls de pe youtube – anyway stiti voi despre ce vorbesc.

Odata cu 94′ ne-am bagat cablu si m-am lipit instantaneu de VH1 si M6. A urmat perioada Roxette :

Natalie Imbruglia s-a strecurat usor pe langa mine cu Torn-ul ei pe care il stiu si acum pe de rost :

Am fost contemporana cu nasterea hip=hop-ului romanesc. Si eram mandra foc ca la mine in Salajeeean se face muzica, buna pentru vremea aia. Remember Tupeu de Borfas ?:)) Cand te gandesti ce canta Puya ori vezi o evolutie ori de buseste rasul:

In fine in liceu am ascultat toate albumele Iris pe la ale caror concerte ma infiintam cu out

Lasă un comentariu