Residence Plaza Domenii – pentru ca merit

noiembrie 27, 2010


Nu as fi crezut ca ma pot simti vreodata atat de bine in apropierea locului de munca. De obicei, cand termin programul fug de acolo cat vad cu ochii, aseara insa m-am intors in zona Domenii.

Nu la munca ci la rasfat. Spa si rasfat pentru bloggerita din mine. Ah, ce-mi place statutul asta! Am trecut de la tinuta de gala la costumul de baie in no time desi, trebuie sa recunosc costumul improvizat al Ninei, mi-a facut cu ochiul.

Printre bulbucii din SPA, am stat la taclale cu Sana, Anurim, Maldita, Cristina Bazavan, Raluca Popa, Adina Necula – care s-a mutat pe domeniu nou, da ? – Nina si Marie Jeanne.  Cu ocazia asta am vorbit cu  Sorina Topceanu de la Millenium si Oana Tanase de la Residence – felicitari pentru idee!

Pune  niste femei la o masa si vor sta ore intregi de vorba fara sa dea vreun semn de plictiseala. Discutiile ne-au fost intrerupte doar de ovatii la adresa bucatarului sef Mohamed care ne-a rasfatat cu delicii culinare. Ah humus! ah labne! ah creveti ! ah mancaruri ce nu se gasesc in Berceni 🙂

De obicei nu relationez cu chelnerii, dar al nostru, care cred ca era sef de sala m-a uimit prin comportament. Discursul, punctat cu mici glumite inspirate si atitudinea de butler la un lord englez, m-a facut sa-l simpatizez imediat.

Va amintiti cand spuneam ca nu exista viata dupa matinal ? Cristina Bazavan mi-a dat dreptate si m-a convins cu niste argumente care au percutat puternic in creierasul meu, ca 2 ani e limita la care te poti retrage intreg de pe o astfel de tura.

Nu se termina totul aici. Dupa masa am mers in camera si am admirat pantofii de la Mihaela Glavan. Maldita era in raiul pantofilor, Sana inca asteapta raiul dupa post:) Cum eu arat ca si cum as planta castraveti, cand ma urc pe tocuri, am evitat sa distrez toata audienta.

Ne-am distrat, am admirat superba terasa a hotelului boutique Residence Spa Domenii si ne-am dus la culcare.

Am dormit cu Sana si ne-am chitcait pana la loc comanda, sper ca nu spre disperarea Raluxei care isi facuse cuib vis-a-vis.

Intotdeauna mi-am dorit sa vad cum e sa petreci o noapte la hotel in Bucuresti. Acum stiu si gratie Residence  Domenii Plaza, mai vreau.

Noroc ca e aproape de birou si ma pot duce oricand:D

3 Responses to “Residence Plaza Domenii – pentru ca merit”


  1. […] plus, abia dupa ce am plecat si am citit articolul lui Pietricel despre seara fetelor, mi-am dat seama ca nici eu n-am mai stat pana acum la hotel in Bucuresti. Ca sa vezi:) un lucru in […]


  2. […] This post was mentioned on Twitter by andreea, andreea. andreea said: stiti ce vad eu din radio ? locul de rasfat si desfrau cu pantofi:P http://ow.ly/3gD0Y […]


  3. […] bine dragii mei, aşa îmi imaginam eu o seară cu fetele. Mai exact cu Jeanette, Pietricel, Raluxa, Cristina, Anurim, Maldita , Adina, Sana, Sorina de la Millenium si Oana Tanase de la […]


Lasă un comentariu