„Dragoste la Roma” efecte adverse

aprilie 21, 2010


Filmul asta vazut in premiera la invitatia Hotcity si Forum Film, da efecte adverse daca te afli in compania cui trebuie.

Asa se face ca hahaindu-ma cu singurul fruct din tagma lui care nu-mi face gura punga, sus-numita Lamaie si cu Cireasa si Tereza Varlan- gazde perfecte- am dezvoltat o noua serii de dependente si pofte de scarpinat talpa ce ma indeamna la drum.

Dar sa incepem cu ce mi-a venit la indemana. Si aici vorbesc de cantitatea industriala de nachos pe care am basculat-o sorbind cu pofta povestea de dragoste de pe ecran. Mare noroc am avut ca nu i-am varsat pe mine in timpul ce radeam in hohote la scenele funny cu cazut in gropi/lovit de stalpi/inghesuit in Vespa pe strazi americane.

Cealalta dependenta capatata are legatura directa cu sezutul. De cand m-am afundat in fotoliile primitoare din sala VIP de la AFI nici un scaun nu mai e demn de dosul meu.

La capitolul pofte una mi-a fost atzatzata cu ardoare si nu, nu e vorba despre tipul ala inalt si brunet dupa care ati salivat toate.

Neah, When in Rome mi-a facut pofta de mers pe jos in Roma, de sarit in Fontana di Trevi si de cantat Bella, ciao! in capitala Cizmei.

Asa ca m-am pus pe cautat oferte pentru Roma. Daca ne-am simtit atat de bine la film de ce nu am face-o si in haita, la Roma ?

Mai multe poze de la eveniment cand eu ma imbuibam gasiti la Nina si pe Hotcity. Enjoy!

P.S Filmul are premiera vineri pe 23 aprilie si merita vazut. La unele faze am ras de mi-am dislocat maxilarul:)

P.P.S tare ma bucur ca asa am apucat sa vorbesc si eu mai multe cu Ciupercutza pe care vroiam sa o intreb atatea, dar n-am vrut s-o agasez 🙂 sigur vor mai exista ocazii:D

2 Responses to “„Dragoste la Roma” efecte adverse”

  1. nexus Says:

    Nachos… parca am vazut ceva pe aici de o dieta sau ma inseala memoria…?

    • pietricel Says:

      Dieta, de ce nu ma lasi sa uit de eaaa?:P Evident ca o tin, dar din cand in cand apelez la subterfugii cu nume de Nachos ca altfel fac ca trenul de frustrare.


Lasă un comentariu