Marketing deficitar la Crucea Rosie- Banca pentru alimente

septembrie 25, 2009


Crucea Roşie incepe de duminica  o campanie de strângere de alimente pentru românii sărăci.

Initiativa laudabila mai ales ca strategia este eficienta. In magazinele Carrefour şi Mega Image din toată ţara, la raioanele cu produse neperisabile, se vor amplasa logouri pe care va scrie „Banca de alimente”. Românii care doresc să ajute persoanele sărace nu trebuie decat sa cumpere alimentele în cauză, sa le plateasca si apoi sa le depuna în containere special amenajate.

Bravo, bravo ! Bine gandit!

Numai ca o strategie buna este afectata de reticenta celor de la Crucea Rosie de a-si promova subiectul.

Am pierdut jumatate de ora toata dimineata in cautarea unei persoane de la Crucea Rosie care sa vorbeasca in direct despre campania lor. Rezultatul : IOC !
Cum dna Mihaela Geoana nu era de gasit, am incercat la directorul general care mi-a spus cu nonsalanta ca nu se ocupa de proiect si m-a trimis la responsabilul de relatii publice care mi-a raspuns la fel de nonsalant ca habar n-are despre ce vorbesc.

Dupa jumatate de an de matinal, timp in care am trezit oamenii la 8 si un sfert, am ajuns sa le cunosc destul de bine reactiile. In cazul asta nu a fost vorba de o reticenta care venea dintr-un comfort sporit, din lenea de a intra in direct, nu. Venea strict dintr-o necunostinta de cauza, pe care o nu o inteleg venind din partea unui director general sau a pr-ului.

In aceste conditii probabil campania lor va avea succes in exclusivitate datorita strategiei care apeleaza la generozitatea cumparatorilor.

Later Edit : 3 ore si jumatate mai tarziu am primit un comunicat sec de la PR-ul Crucii Rosii. In care ma informa despre campania de care stiam deja de o zi. Useless, gen.

One Response to “Marketing deficitar la Crucea Rosie- Banca pentru alimente”

  1. Daniel Cornea Says:

    Fiind voluntar al Crucii Rosii Romane personal am promovat „banca de alimente” ori de cate ori am avut ocazia, si mai ales in magazinele Mega Image, si Carrefour, din cate am vazut eu cumparatorii au auzit de banca de alimente, si au donat


Lasă un comentariu