Unde sunt prieteniile dezinteresate?

Noiembrie 24, 2010


Sunt o persoana sociabila. Multi dintre voi ma cunosc, ma aud sau m-au zarit macar o data. Nu in poze:)

Am sute de cunostinte, zeci de amici si cativa oameni pe care ii iubesc. Ii pot numara pe degetele de la 2 maini si se extind putin si la picioare.

Am avut prieteni cu duiumul. Daca trag linie si adun, imi dau seama ca 40 % au fost manati de interese, vreo 20 de procente erau prieteni conjuncturali si restul s-au cernut.

Mainile mele de prieten  stiu cine sunt. Ma cunosc din scoarta in scoarta si pentru asta ii iubesc. Ne bucuram de devotament reciproc. Ne sunam cand nu ne e bine, ne certam cand e cazul dar ne si impacam la fel de repede.

sunt cei cu care esti solidar chiar daca suferinta lor ti se pare uneori absurda. sunt cei pe care ii primesti la 3 dimineata daca vor sa vina in vizita sau daca le-a murit hamsterul.

Nu rezonez cu multa lume. Poate ca de asta multi se uita cas la mine. Nici ca-mi pasa! Am prieteni adevarati si cu ei alaturi, cuceresc lumea.

 

2 Responses to “Unde sunt prieteniile dezinteresate?”

  1. Mihnea Says:

    Mare lucru sa te poti lauda cu atatia oameni… de fapt nu cunosc pe nimeni care sa poata spuna raspicat ca are atatia prieteni. Cei mai multi nu cred au mai mult de 5. Un record personal ca sa zic asa. Bravo 🙂

  2. pietricel Says:

    I’m lucky:) sencs!


Lasă un răspuns

