Nouvelle Vague concert perfect

Noiembrie 22, 2010


 

Nimeni nu m-a mai rugat vreodata la un concert sa strig cu toate puterea ‘Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!”.  Nimeni pana la sarmanta frantuzoaica Mareva Galanter.

In rochia ei neagra, mulata pe corpul filiform s-a desprins in vocalize, ciripituri si sudalme iscusit ondulate. A cantat alaturi de nebuna blonda, expansiva Nadeah Miranda, melodiile pe care le ascult in heavy rotation.

Melodiile de pe noul album, Couleurs sur Paris nu au lipsit si mi-au placut, aproape la fel de mult ca cele pe care le stiu by heart.

In a matter of speakins a fost awesome, desi Anurim, care mi-a luat biletul la concertul Nouvelle Vague, spune ca se astepta la altceva.

Intr-un fel si eu ma asteptam. Ma asteptam sa iasa mai repede oamenii din starea de inertie, sa nu se ridice in picioare doar dupa ce a inceput Nadeah sa sara prin Sala Palatului. A dansat, s-a catarat pe balustrada si s-a tavalit pe scena. S-a pupat cu oameni din public si a cantat cu ei.

Energia asta debordanta mi-a creat o stare extatica. Stare pe care nu o am de obicei, in special cand afara ploua.

2 Responses to “Nouvelle Vague concert perfect”

  1. Piticu21 Says:

    am stat juma de ora sa scriu asta. Mai, concertul asta a fost numai pentru femei, de la femei la femei? 😛

    Si nici asa nu v-a placut ? ;))


Lasă un răspuns

