Gaudeamus

Noiembrie 20, 2010


Am fost si la Gaudeamus. Agitatie mare, carti peste carti, nu cu mult mai ieftine decat in librarii. Lume buna, lume care alege carti doar pentru ca le-au zarit in nu stiu ce top. Lume care nu stie daca Bukowski a scris despre nemurirea sufletului sau despre cum scapi rapid de latei:P

Pentru cei care au ridicat mana la primul raspuns, doi, stati jos!

Tot la Gaudeamus am mai vazut si excursii cu clasa. Nu, nu venisera sa cumpere carti din colectia Biblioteca pentru toti. Doamnele profesoare ii adusesera pe elevi la standul unde se desfasura evenimentul organizat de Paprika Tv. Deci haleala.

Mi-am luat 4 carti si am plecat. Gaudeamus Igitur…Arhi stie continuarea:)

Targul e deschis pana duminica la Romexpo. Intrarea e 4 lei.

 

Lasă un răspuns

