Puma Creative Factory a trezit grafferul din mine

Noiembrie 18, 2010


Cu ce se ia vopsea din spray-uri ? ziceti repede,  ca am o dara albastra de aseara de la eveniment ce nu mai vrea sa iasa.

Ce-mi plac mie evenimentele puse in mijlocul saptamanii, ma dezmortesc din letargia indusa de statul la birou si imi insufla energie pentru week-end-ul ce urmeaza. Asa ca m-am miscat pana la Puma Creative Factory, hat departe unde si-a intarcat Dracul corporatistii. In Pipera, ofc:)

Primul mare merit al Puma a fost ca a reusit sa transforme fitosenia de Kristal Claaaab intr-un loc misto in care ai access desi esti in pumeti😀 Al doilea merit e ca a strans oameni faini si le-a dat pe mana niste spray-uri pentru graffiti.

Cu un tricou Puma in mana si o pereche de bascheti, m-am asezat in genunchi intre Sana si Marie Jeanne. Si da-i. Am dat atat de bine pe bascheti cu verde ca a ajuns la Marie Jeanne pe tricou 😀 Sorry!  Nu am poze cu rezultatul, pentru ca a fost catastrofal. Doar tricoul a mai salvat aparentele.

La capitolul adidasi am decis ca ma duc sa ii iau din magazinul Puma care se deschide in Afi. Ca sa nu-mi fie rusine  sa merg pe strada, nu de alta:)

In schimb m-am distrat de minune, dupa arata si imaginile surprise (la cerere : P ) de Nina :

Multumesc Ionut Oprea!

2 Responses to “Puma Creative Factory a trezit grafferul din mine”

  1. cip Says:

    petele de orice ies cu foarfeca 🙂


Lasă un răspuns

