Time management

Noiembrie 16, 2010


 

problema mea legata de time management a revenit…come to think of it, it was never gone…anyway, back to our flock of sheep.

tot cautand solutii pentru a renunta la propriul meu sistem de masuri, care nepotrivindu-se cu cel universal duce in primul rand la mari intarzieri si la dureroase gauri uriase in buget am apelat la ultima solutie. Google it! zis si facut dar ce gasesc….

destinul imi e potrivic, it’s not a good timing for an aries to start managing it’s time…
am luat totusi o decizie, un fel de positive thinking…every time I’ll realise that I’m running late, I’ll look at this clok to see the time…so, what time it is? are you in schedule?

Just one look and the crisis is over – Whatever..

2 Responses to “Time management”

  1. cip Says:

    daca dai ceasul de la mana ala super duper swatch cu 15-30 min mai inainte ….. sau dak vrei sa si faci o fapta buna, poti angaja un admin/secretar din india/vietnam si iti smsuieste programul si te baraie la cap cu cand tre sa pleci…… SAU iti spui : f..ck everybody i’m a woman, i do what i want 🙂


Lasă un răspuns

