Bacania Veche

Noiembrie 9, 2010


Am fost in vizita la Bacania Veche si de atunci salivez in permanenta. Gandul la pestele afumat in brad declanseaza plescaituri zgomotoase atenuate doar de bolta palatina. Privirea trecuta peste sticlute colorate cu uleiuri aromate,  imi face cilii si bastonasele din retina sa topaie de bucurie intr-un dans ritualic.

Daca bunica ar avea o camara, asa ar arata. Pana atunci, Bacania a fost pusa pe picioare de Marius Tudosiei. Am vorbit cu el despre cum cresc lucrurile facute din pasiune. Interviul e pe Dietetik.

2 Responses to “Bacania Veche”


  1. […] This post was mentioned on Twitter by Marius Tudosiei and andreea, andreea. andreea said: @tudosiei mi-a plimbat o trufa pe la nas si de atunci am ramas cu gandul la miros. http://ow.ly/36E4R […]


  2. […] un cap de stire, de fapt o trimitere, la Pietricel. « Au venit batoanele de VANILIE Lasa un comentariu Anuleaza […]


Lasă un răspuns

