Social Network – cum nu mi-a placut

Noiembrie 1, 2010


Social Network a fost un film bine facut, care chiar si asa, nu mi-a placut. Dar deloc.

Actorul principal – a jucat atat de bine rolul de inadaptat incat m-a facut sa vreau sa arunc cu un paharul plin de cola in ecran. In secunda 2, cand mi-am dat seama ca, fiind personaj principal, va aparea cel mai mult in film am vrut sa plec. Si totusi am ramas, ca asa e cu omul masochist.

Jesse Eisenberg, cel care-l joaca pe Mark Zuckerberg, o face cu mult profesionalism. Atat de mult incat te calca extrem de tare pe nervi, prin atitudinea afisata. Nu am mai simtit o asemenea aversiune de la 4,3,2.

Revenind la film, mi-a lasat impresia ca a fost creat in mod speculativ grobian, pe ideea „sunt 500 de milioane de utilizatori de facebook, or veni 40 % la film!”.

In ochii unui profan limbajul folosit poate fi extrem de plictisitor. Fooooarte. Si cum audienta nu are cum sa fie formata numai din programatori si SEO-speakers, imi explic oftaturile ce-mi suierau pe la urechi.

All and all, a fost un film facut ca la carte, dar cu sala mai mult goala decat plina si asta intr-o sambata seara. Prieteniile incepute online, nu se mentin fara un mic aport face to face.

3 Responses to “Social Network – cum nu mi-a placut”

  1. RPatrat Says:

    ce inseamna „film facut ca la carte”? da, stiu exista o reteta, poate chiar mai multe, dar care e reteta astuia, daca nu va suparati.
    Ideea cu 5 mil useri facebook, or veni macar 40% la film, mi-a placut. Cred ca s-au bazat pe asta.
    A fost un film in care au vrut sa ne arate povestea din spatele facebook. Si atat. Nimic mai mult.
    Nu exista concluzii revelatoare, nici scene care sa te puna pe ganduri, intreaga poveste a fost o simpla relatare a unui fenomen social.

  2. pietricel Says:

    In sfarsit comentezi pe blogul meu! E o onoare ! Film facut ca la carte pentru mine inseamna ca a avut toate chestiile stas : scenariu, regie, imagine and all. Insa nu m-a miscat, poate daca ar fi umblat putin mai mult la personaj, daca l-ar fi facut mai expresiv sau mai profund…pur si simplu nu mi-a placut. Intra la categoria filmelor pentru care as fi preferat sa nu platesc ca sa le vad:D

    • RPatrat Says:

      Toate filmele au scenariu, regie, imagine etc etc etc…
      Parerea mea e ca personajul a fost ales excelent. Ca nu iti place tie actorul ala, asta e alta parte. Daca ai face putin abstractie de treaba asta, ai realiza ca alegerea lui si interpretarea au fost f bune.


Lasă un răspuns

