La Karaoke exact ca la nunta

Octombrie 22, 2010


De mica le am cu microfonul. In frageda adolescenta am primit un reportofon cadou pentru nu stiu ce premiu luat la scoala. Nu aveam atunci un motiv destul de intemeiat ca sa il cer, dar pur si simplu l-am dorit.

L-am folosit apoi pentru a inregistra si santaja colegii care ma desconsiderau. Haha, baieti, razbunarea tocilarei isi gaseste resursele in tehnologie. If only as fi stiut pe atunci ca si biletelele pot fi proba la dosar:D

Un smoc de ani mai tarziu am ajuns la radio si am aflat cum iti poti castiga painea cu gura. Sa nu aud comentarii tendentioase !

It only came natural to me ca la Karaoke sa ma infig in microfon si sa urlu din toti ranunchii Simply the Best ! Tina Turner ar fi fost mandra de mine si celelalte 2 prietene cu care am organizat acest Trio Minune.

Cu emotii cat carul date de vocea lipsa, m-am proptit bine in cizmele de la Wrangler, mi-am dat parul pe spate si am gavarit. E perfect pe scena ca nu auzi ce canti, dar deloc. Asa ca am cantat si am cantat si am cantat de-am ridicat sala in picioare.

La Karaoke nu e loc de emotii si nu iti trebuie neaparat voce, doar palme. Stiti de ce ? Se merge pe principiul reciprocitatii, acelasi pentru  care mergi la nunta altora doar ca sa vina si ei la tine. Chiar daca esti total afon, atat timp cat i-ai aplaudat pe ceilalti, vei primi ovatii la scena deschisa.

5 Responses to “La Karaoke exact ca la nunta”

  1. ioniboni Says:

    La ce karaoke ai fost?As risca sa merg la unul:)) Apropo frumos:)

  2. nexus Says:

    1. Cum iti castigi existenta? Nu am comentat – am intrebat. =))
    2. Deci karaoke se bazeaza pe inclinatiile sado-maso – „sado” ca le canti (nu canta la mine ca recurg la reducerea fluxului sanguin la creier :)) ) si „maso” ca stai pe urma cand canta si ceilalti.
    Dar cat timp te simti bine ce mai conteaza lungile nopti in care te vei trezi urland, lac de apa? :)) Desigur, amintindu-ti de „melodioasele auditii”. :))

    P.S.: Daca am scapat ceva din sarcasmul meu, sa-mi spui te rog sa remediez. 😀

  3. ioniboni Says:

    Nu am incercat dar m-ar tenta:))

  4. Drip Tray Says:

    me and my girlfriend would always frequent karaoke bars because we love to sing ,’;


Lasă un răspuns

