Eat Pray Love

Octombrie 19, 2010


Daca tot ai de ales  intre James Franco si Javier Bardem,  cum sa il alegi pe cel din urma ?!  Cum? Cum?  De trei ori CUM ?! Sa ne spuna Penelope Cruz, ca ea s-a maritat cu el.

Revenind la Eat Pray Love, ma bucur ca Julia Roberts nu mi-a aratat parul de la subrat, caci e cam natural look all the way lately:)

Filmul e ok, putea fi mai profund dar pana la urma nu era vorba de o productie europeana incalcita. Am ras, am salivat,  inghitind popcorn in sec, in timp ce pe ecranul urias se intindea un straif de cascaval topit pe pizza si am admirat locurile din Bali. Oh, Bali here I come !

„Eat Pray Love” e facut dupa reteta de succes pe care au urmat-o Sex and the City si Jurnalul lui Bridget Jones. Cea mai misto e insa coloana sonora. Mai multe am scris pentru  Hotcity care a dus la film o gasca bloggeritelor vesele.

Extravaganta de comis : sa vezi filmul asta lafaindu-te in sala VIP de la Afi Palace.

See you later…aligator:)

6 Responses to “Eat Pray Love”

  1. oTe Says:

    Pentru mine a fost o totala pierdere de vreme. Preferam sa raman in amintire cu cartea si sa urmaresc un documentar despre Bali. Americanii ma dezamagesc tot mai mult… Ne manipuleaza atat de usor si ne modifica asteptarile, atat in ceea ce ii priveste pe actorii americani aproape ca nu mai avem asteptari), cat si in ceea ce priveste viata noastra personala (prea ne ridica asteptarile si ne modifica definitia iubirii). Sincer, mi se par periculoase filmele de acest tip pentru adolescenti… E trist. Poate sunt eu prea grava si prea critica, dar prefer sa nu uit ca realitatea bate filmul. La curu’ gol.

  2. pietricel Says:

    La curu’ gol si epilat, ca sa doara mai tare. Aveam o discutie in care incercam sa gasesc motivele pentru plafonarea asta. Singurul vinovat e consumerismul. Nu iti ofera nimeni alternativa de calitate. Produsele sunt pentru mase, daca esti mai rasarit si vrei altceva vei cauta singur.
    Aici se naste individualismul. Nimeni nu ti-l cultiva, in afara de tine.

  3. oTe Says:

    Hurray for my indipendent and suspicious mind, then :). Atunci salutari din pepiniera individualismului meu! Oricum, trebuie sa revin la filmul asta vineri, ca am promis cand inca muscasem momeala pormovarii lui papestetat. Imi voi lua notite si bag si eu o recenzie, uuuh, acida. Ah, si inca un comentariu care o sa te faca sa te incrunti: Sala VIP… Come on… How snobbish & in the end… cheap is that? (Nu o sa iti mai placa de mine, presimt.)

  4. pietricel Says:

    :)) no way ! Acolo am fost dand curs unei invitatii. Nu m-as duce ever pe banii mei 😀 Never, ever!
    Vreau sa citesc si eu cartea, cred ca o sa-mi satisfaca nevoie de profunzime care a lipsit din film.

  5. pietricel Says:

    Sa inteleg ca il mai vezi inca o data?!?

  6. oTe Says:

    Ai inteles corect, din pacate. Dar poate imi iau laptopul cu mine si ma uit la altul. Sau fug la toa si intru la alt film :). [Hai ca m-am linistit: Nu stiam ca n-ai citit cartea. Doar asa imi explic de ce nu esti revoltata de alegerile regizorului si compromisurile capitaliste ale actorilor…]


Lasă un răspuns

