Ce mi s-a parut WOW la WoW

Octombrie 15, 2010


Toate discursurile, oricat de bune si pertinente ar fi fost au fost eclipsate de prezenta Crinei Coco Popescu.

Ma uitam la ea, cum statea emotionata, dar senina asteptandu-si randul la discursuri. A fost singura vorbitoare cu care a rezonat toata sala. Nu doar Manafu a plans cand a prezentat-o, noi toti ne-am ridicat in picioare. Din respect.

Coco mi-a castigat pe loc simpatia, respectul dar si invidia. Invidia ca n-am facut pana la varsta mea ce a facut ea pana la aproape 16 ani. Ii place sa escaladeze munti, o face din pasiune si stim toti ca e cel mai important element in atingerea obiectivelor.

Coco, asa mica si draguta cum pare e genul de om care stie ce vrea. Si-a propus sa urce muntii din circuitele Seven Summits si Seven Volcanoes pana la varsta de 18 ani, record mondial de varsta pentru femei. Pana in prezent, a escaladat 5 varfuri din circuitul Seven Summits si 6 varfuri din circuitul Seven Volcanoes.

Acum are in fata o noua etapa, pe care oricat de puternica e, nu poate sa o inceapa fara ajutorul nostru. Are nevoie de inca aproximativ 30 de mii de euro pentru a achita cheltuielile expeditiei din Antarctica.

Putem s-o ajutam sa-si indeplineasca visul !

Conturi bancare (deschise la BCR RASNOV; CIF 23461968; cod BIC/SWIFT: RNCBROBU; Adresa: Piata Unirii nr.10, RASNOV, cod 505400, jud. Brasov)

CLUBUL MONTAN ALTITUDINE
RO62 RNCB 0058 0987 5236 0001 – cont lei
RO35 RNCB 0058 0987 5236 0002 – cont euro
RO08 RNCB 0058 0987 5236 0003 – cont usd

Asta mi s-a parut mie WOW! aseara la Wow. E nevoie de initiative de genul asta, multumesc Manafu!

3 Responses to “Ce mi s-a parut WOW la WoW”

  1. nexus Says:

    Si eu care credeam ca in sfarsit ai priceput jocul de cuvinte cu „wow – World of Warcraft”…

    On topic:
    Nu stiu daca e o idee atat de buna sa risti sa-ti lasi oasele pe cine stie unde doar „de dragul aventurii” fara sa existe si un scop. Iar daca toti iti risti „pielea” singurul scop in care riscul ar fi justificat este salvarea… posteriorului cuiva.
    Cand e vorba de batut coclaurii montani imi amintesc de un mare explorator britanic – de mare succes, dar ramas si fara prima falanga la toate degetele. Runda bonus? Si le-a taiat singur dupa ce au degerat.
    Dar mai bine epitaful sa sune „a incercat tot ce si-a dorit” decat „ti-am zis eu…”, nu? 😉
    (Pentru initiative similare si rezultatele lor vezi intamplarea recenta cu o fata care incerca circumnavigatia si a naufragiat in Oceanul Indian.)


  2. […] Andreea Pietroşel: “A fost singura vorbitoare cu care a rezonat toată sala. Nu doar Manafu a plâns când a prezentat-o, noi toţi ne-am ridicat în picioare. Din respect.” – https://pietricel.wordpress.com/2010/10/15/ce-mi-s-a-parut-wow-la-wow/ […]


  3. […] Andreea Pietroşel: “She was the only speaker that everyone resonated with. Not only Manafu cried when presented her, we all got up on our feet. Out of respect.” – https://pietricel.wordpress.com/2010/10/15/ce-mi-s-a-parut-wow-la-wow/ […]


Lasă un răspuns

