Dieta esuata

Octombrie 5, 2010


O singura data in viata mea am tinut dieta. O singura data in viata mea am simtit ca tortura cu aschii sub unghii ar fi preferabila privarii de ciocolata. Am slabit in trei luni 5 kile, le-am pus la loc in alte trei luni. Aproape cat un proces de gestatie, daca tin cont si de cele 2 luni in care mi-am etalat lipsa de colacei.

This is my confession. . Ascultati aici sfaturi de femeie trecuta prin chinurile dietei.

Dieta lui NU.

One Response to “Dieta esuata”

  1. mimi Says:

    imi pare rau 😦


Lasă un răspuns

