Cu low-cost-ul prin lume

Octombrie 4, 2010


Mor dupa decolari. Ma da pe spate senzatia aia de desprindere, de gol in stomac, de inaltare. Cand faci parte din lupta avionului si simti cum se zbate sub tine sa se desprinda de pista. Ah, ce senzatie!

Daca m-ai pune sa aleg intre un avion de linie si un low-cost, primul impuls ar fi sa-l aleg pe primul. Conturile insa nu imi permit sa ma deplasez in tari straine la preturi exorbitante asa ca intre a sta acasa si a strange ban pe ban si a zbura cu low-cost-ul optez, mai tot timpul, pentru a doua varianta.

Vacantele mele sunt facute la Agentia Pietricel. Biroul de turism e in propriul apartament inchiriat, iar rezervarile le fac pe net. Asa am reusit sa am vacante din cele mai misto, la preturi extrem de avantajoase.

Sunt aventuriera, nu ma intereseaza cu ce ajung intr-un loc, atat timp cat ajung acolo. Banii stransi pentru vacante sunt de cheltuit acolo, nu ca sa ajung acolo. Asa ca imi iau bilet de avion pe net, dupa ce am pandit ofertele, fac rezervari la hoteluri si obtin preturi chiar mai bune decat la agentii si imi fac si check-in on-line, ca sa nu ma inghesui la cozile imense din autogara Baneasa.

Odata ajunsa in avion imi derulez gandurile prin minte, mai fac o ultima lista cu locurile pe care voi vizita la Lisabona, daca ma duce Blue Air 🙂 si imi pun niste muzica in casti.  Nu la decolare, ca nu prea ai voie sa ai aparatele deschise, dar toti le cam avem de fapt:P

Ca si Costin, de 5 ani calatoresc cu low-cost-ul. Daca as fi tinut la zboruri de linie, numarul calatoriilor mele de pana acum s-ar fi redus la 3.

8 Responses to “Cu low-cost-ul prin lume”

  1. Costin Says:

    Ce-ti mai place… portugheza 🙂

  2. Ghem Says:

    hehe..si tu ai fo cu 60 de euro in Lisa?

  3. Raluca Says:

    Perfect de acord cu tine insa eu as opta din experienta pentru Wizz Air sau RyanAir. Astia de la Blue Air sutn smecheria intruchipata, speculeaza ultima sansa de a face bani, au intarzieri si sunt singurii, singurii care au ca bagaj de mana doar 7kg!

    Iar in ultima vreme tot au intarzieri si personal tot mai putin..

  4. pietricel Says:

    ce-i drept am mers o singura data cu Blue Air, la Nisa si n-am intampinat probleme. Dar am mai auzit plangeri pe tema asta.
    Cat despre wizz..mmm, ce stewarzi au acolo! Cu Ryan air n-am avut placerea.

  5. imperator Says:

    Vezi ca Blue renunta la zborurile spre Lisabona la sfarsitul lunii


Lasă un răspuns

