Casa de cultura varianta contemporana

Octombrie 4, 2010


Mare aglomeratie la deschiderea noului club rasarit in locul batranului Twice. Look nou, aceiasi clienti. Media de varsta ramane mica, hainele sunt parca mai moderne. Cum a fost in Kulturhaus, aflati imediat.

Pentru germanofoni Kulturhaus indica pe limba lor o Casa de Cultura. Denumirea comunista nu se traduce deloc in realitate, dupa cum am vazut sambata seara cand am ajuns in acelasi loc in care mi-am baut tineretile.

Pot sa confirm. Am fost in cluburi in Berlin cu pereti mazgaliti cu graffiti,ceea ce avem si aici si pot sa spun ca arata chiar bine.
Muzica din beci e cool iar preturile, ooo, preturile. Nu stiu daca au fost preturi de deschidere, dar cand vezi pe meniu cocktailuri cu 5 lei, da 5 lei am scris ! faci ochii mari, mari si iti comanzi vreo 3 din cele pe care ai vrut sa le incerci intotdeauna.
Mai multe aici.

Lasă un răspuns

