Creditul meu mic de la BCR

Septembrie 28, 2010


Asta am crezut ca fac atunci cand am mers la BCR. Nu aveam nevoie de mult. 3500 de ron, care pe atunci erau lei vechi.

Zis si facut, fac creditul, semnez, platesc rata si bun platnic cum sunt nu depasesc nici un termen in fiecare luna. E de mentionat ca nu ma descurc cu bancile. Nu am internet banking, nu platesc cu cardul pe net, toate dintr-o frica viscerala de tot ce inseamna inselatorie.

Stiti cum e cu frica de ceva.. cu cat te temi mai mult, cu atat atragi situatiile negative ca un magnet.  Dupa vreo 7 luni de plata a ratelor si niste calcule, ma prezint la banca cu dorinta expresa de a incheia creditul.

Mare le-a fost mirarea doamnelor din front-office cand le-am spus ca intentionez sa achit cash si pe loc.

– Cum, aveti 290 de milioane plus penalizari in cash ?!

Le intelegeam mirarea, nu aveau cum sa incapa atatia bani in gentuta mea in care abia incapeau cei 7 milioane pe care, dupa cum calculasem eu corect, ii mai aveam de dat.

Hopa, Houston we have a problem ! Au inceput luni de mers pe la BCR,  interventii cu politia pentru obtinerea contractului si supriza constatarii inselaciunii. Creditul fusese suplimentat in aceeasi zi in care semnasem eu contractul, numai ca semnaturile nu coincideau. La fel ca si buletinul cu care nu am retras sutele de milioane de la casieria BCR la care nu am fost.

Povestea creditului meu mic culmineaza cu aroganta cu care cea care aprobase suplimentarea de cont a declarat la sectia de politie din Pantelimon „cum adica, nu mai pot sa preiau conducerea nu stiu carei sucursale ca a aparut plangerea asta acum?’.

Nervi, suparari, declaratii la politie. Toate au fost necesare pentru ca, prin minune, creditul de 300 si de milioane sa fie integral achitat.

Concluzia : te banci ma feresc ca de Dracu!

4 Responses to “Creditul meu mic de la BCR”

  1. Iulian Says:

    Cred ca daca eram in situatia ta (nu ca nu as putea fi avand fix 3 credite pe rol), imi exploda capul instant si faceam ca Al Pacino in Dupa amiaza de caine. Si cred ca as fi infundat puscaria in tara asta de rahat. Amin.

  2. shorykette Says:

    Povestea asta nu ma surprinde deloc. Bancile nu-s decat o forma de camatarie cu acte in regula unde semnezi de bunavoie sa te jupoaie de viu in caz de neplata. Ca sa nu mai vorbim de oferte cu steluta si alte chichite de care omul n-are habar.

  3. pietricel Says:

    @shorykette : scris mic si text editat cu cerneala ascunsa, eventual. sunt in stare sa faca orice. ma voi feri de credite pana la prima casa:)


Lasă un răspuns

