Fantoma prezentului

Septembrie 27, 2010


Sunt constienta de existenta ta permanenta la fel cum imi simt acum buricele degetelor apasand tastele.

Porti acelasi nume cand stai mereu acolo ascunsa in gandurile mele, iti simt respiratia in ceafa orice as face, orice stare de bine aparent as avea.

ma bantui, nu la modul placut. ma faci sa imi pierd calmul si cu el terenul,  in fata ta. caci eu am castigat o data, dar tu te-ai intors cu mai mult aplomb decat pana acum.

ranile linse peste ani ti s-au inchis si ai prins din nou putere, sa iei inapoi ce ti-a apartinut.

trecutul tau e prezentul meu, la fel cum prezentul meu e trecutul tau. Nu se intretaie decat ca sa trezeasca amintiri dureroase. Mai mult pentru tine decat pentru mine, si poate ca ai decis ca a sosit vremea razbunarii. Si poate ca o vrei acum. Te astept. Dar te previn, am mai iesit o data invingatoare din lupta asta.

Lasă un răspuns

