Exista viata si dupa breaking news

Septembrie 27, 2010


mi-e lehamite de breaking newsu’ vostru. ecranul galben ma lasa impasibila. un nou ministru pleaca. e inlocuit imediat asa ca de ce ne agitam ? telefoanele zbarnaie, analistii isi dau cu presupusul, lumea-mi sare in cap si se sparge in farame.

Azi de exemplu, vreau sa pierd timpul
Vreau sa schimb ritmul, atat de simplu

sunteti atat de mici incat porcariile astea politice va guverneaza viata. ma intreb daca o sa iesiti din cercul asta stramt in care va dati de ceasul mortii la noi si noi declaratii.

Scoateti ochii din computer!  Inchideti televizorul, mergeti sa faceti o fapta buna. Respirati putin aerul pe care-l taiati in goana spre birou si veti vedea ca a trai nu inseamna a te ingropa intr-un morman de declaratii. Cand ati facut ultima oara ce va place ? Ce va place voua, nu ce ar da bine sa va placa ?

Avem nevoie de un let’s do it Romania la nivel de preocupari.

News alert : exista viata si dupa breaking news ! Ai curaj sa o traiesti ?

Pot sa gandesc cu voce tare, ca nimeni nu ma vede,
Nimeni nu ma crede, nimeni nu m-aude
Sunt un oarecare, pot sa fumez un joint seara la plimbare

4 Responses to “Exista viata si dupa breaking news”

  1. nexus Says:

    Cand am vazut „Breaking news” m-am gandit la CNN si ma miram ca ti-e lehamite. Pe urma mi-am dat seama ca te referi la diverse combinatii TV intre lingai si articole de scandal si m-am linistit. :))

  2. editorcassh Says:

    super, pietricel. Bago mai tare, că oamenii au înnebunit

  3. dana Says:

    te numesti jurnalist? fapte bune faci in timpul liber!


Lasă un răspuns

