Guns reloaded suna nasol

Septembrie 22, 2010


Sau, mai bine zis, Axl care s-a ales cu o voce prapadita de atatea narcotice, in schimb baietii aia canta bine. Ma gandeam dimineata, calcand printre paharele de bere lipite de asfaltul din romexpo, daca sunetistii au dat special microfonul lui Axl mai jos. Prea a fost acoperit de instrumente ca de un paravan care n-a lasat vocea sa rasune cristalina printre articifiile care luminau scena.

Una peste alta, pentru mine, in calitate mea de ne-fan Guns and Roses, a fost ok. Unde ok se traduce prin „ambiletsioricumnuamcefaceacasahaisanuziccan-amvazutGuns”.

M-a iritat asteptarea de 2 ore, mi-a placut cand la final s-au intors pe scena sa-si ia la revedere. M-au impresionat ca au reusit sa tina un concert de 2 ore jumate si m-am intrebat daca stie ca isi trage pe cap steagul Romaniei sau se gandeste „uuuu, what a nice ponchooo!”:)

Daca nu eram cu gasca bag mana in foc ca plecam mult mai devreme huiduind si aruncand sudalmi in organizatori. Norocul lor ca am avut companie:P

In urma concertului am ramas cu niste dileme pe care sper sa ma ajutati sa le elucidez.

1. Axl facuse pipi pe el sau asa era modelul blugilor ?

2. Cat de tare ii doare acum gatul pe cei care au stat in tribuna neinspirat asezata perpendicular pe axul scenei?

3. De ce nu era voie cu brichete ? A trebuit sa o salvez pe a prietenilor strecurand-o printre parti intime.

4. Cine dracului a reusit sa plece cu taxiul din Romexpo ? Eu am mers pe jos pana la MTR, refuzand pur si simplu sa hranesc taximetristii speculanti care, indiferent de firma, cereau cate 50 de ron pe cursa, oriunde ai fi mers.  Am avut astfel o buna ocazie sa celebrez Ziua Europeana fara masina.

5. Cine este consilierul lui de imagine? sa il schimbe si sa ii dea la el toate sacourile pe care le-a schimbat frenetic. Nici Madonna n-a avut atatea outfit-uri !

6 Responses to “Guns reloaded suna nasol”

  1. Elena Says:

    Pietricel, mai ai poze? Vreau si eu una, sa ilustrez articolul meu. De la Normal Circle Axl se vedea altfel.

  2. hop si eu Says:

    oare de ce nu conteaza pentru noi, pe langa calitatea sunetului si prestatia artistului, organizarea? de ce nu spune nimeni ce primire ni sa facut de catre organizatori? cate zeci de minute am fost tinuti la porti? de ce nu se vorbeste despre numarul infim de wc-uri si de proasta lor pozitionare? de ce organizatorii nu s-au obosit sa ne anunte ca in timp ce trupa ar fi trebuit sa fie pe scena, abia atunci decola de la Viena? cand o sa ne pese si de modul in care suntem tratati? CAND?

  3. pietricel Says:

    Eu personal mi s-a parut ca am avansat repede la intrare. Nu mi-a convenit chestia cu brichetele si aparatele foto, dar am rezolvat-o cumva.
    Cat despre toalete e adevarat ca era aglomerat la cele de langa gard, dar mai erau unele in spate unde nu am stat deloc la coada. poate am fost eu norocoasa.
    Ce organizator crezi ca ar risca sa iasa pe scena si sa spuna ca trupa programata sa cante fix la ora aia, e in avion ? Nimeni nu risca sa fie linsat. Rusine lor, ai dreptate! Dar sa le ceri asta e ca si cum le-ai cere sa-si puna gatul in funie:)

  4. Ciupercutza Says:

    Deci si n cazul tau a contat mult cu cine te-ai dus 🙂

    Eu am intrat relativ repede (pe la 20.30) si la controlul aferent le-am aratat geanta cam voluminoasa. Nu m-au pus sa o desfac. Aveam inauntru 3 brichete si un aparat foto (o sapuniera). Poate am fost eu norocoasa avand in vedere ca a fost primul concert la care am mers :d
    Bai, da’ tu mici ai mancat? Ca erau chiar buni :d

  5. pietricel Says:

    Bai, ai mancat mici ? seriooos? mie doar mi-a mirosit asa un pic si na, recunosc, as fi ros putin dintr-un mic:P
    Pe noi ne-au controlat si pipait la maxim.


Lasă un răspuns

