Lungul drum spre Hermannstadt

Septembrie 13, 2010


Poate fi o adevarata aventura daca nu alegi cu grija cele patru roti pe care urmeaza sa-ti petreci cele 5 ore – cam atat faci pe drum cu autocarul.

Din plictiseala si dorinta de a pleca mai repede am aruncat un ochi pe autogari.ro ca sa inlocuiesc  Transmixtul ce pleaca intotdeauna la 16.30 din autogara Militari.

Trei scroll-uri mai incolo il apucasem pe Dumnezeu de-un picior. Autocar spre Sibiu care pleaca de la Gara de Nord la 2.30. Ce imi puteam dori mai mult ?

Am aflat in benzinaria ce ii servea drept statie. Microbuzul obosit, cu pneuri jerpelite si sofer in aceeasi stare a gasit de cuviinta sa parcheze fix in mijlocul drumului. Cu frigiderul umplut instant de carne de toate felurile si marimile am incercat timid sa pun bagajul la cala.

Little did I knew ! Am fost informata ca bagajele au un loc special in spate. Tarand cu greu 6 kile de troller, printre pasagerii asudati ce convietuiau in habitaclul plin de miasme m-am regasit in cala improvizata pe scaunele din spate. Un morman trona acolo asteptand mot, bagajul meu.

In consecinta am clacat. Cu o privire superioara am smul bagajul din mana soferului soios si dusa am fost in Militari, la Transmixtul meu de nadejde.

So, daca vreti sa mergeti la Sibiu recomand masina din dotare. Daca nu sunteti in posesia ei evitati trenul, cu tot cu intarzieri ajunge sa faca 9 ore. Autocarul e cea mai buna varianta, mai ales daca aveti un carnet de student. Tineti minte, nu Centrotrans. Deloc, nici daca vreti sa faceti experimente:)

Lasă un răspuns

