Regina de Pica

Septembrie 7, 2010


…as fi cu siguranta. Rolul se muleaza ca o manusa.  Nu exista coltisor din Bucuresti unde sa nu fi picat cel putin o data. Am harta Europei imprimata pe genunchi.

Dar sa terminam cu nota asta frivola. Mika mi-a dat o tema serioasa, o reteta pe baza de vise. Ce -as face daca as fi regina pentru o zi ? Adica mai mult decat o banala queen of procrastination ca acum ?

Mmmm..incepe sa miroasa a fursecuri calde pregatite in bucataria micului meu palat ascuns intre mesteceni.

Pentru ca sunt regina absoluta as desfiinta diminetile de luni si serile de duminica. Nu exista nimic mai hatru ca dou-ul asta fatal.

In regatul meu ar fi interzise televizoarele. Supusii mei le folosesc oricum doar ca obiect bun pentru depozitat gecile de iarna sau colectii vechi de ziare.  Nici nu au nevoie de cutia magica din moment ce au in fiecare seara proiectii de filme pe alese. Sunt o regina moderna asa ca filmele independente sunt ridicate la rang inalt la mine in imparatie.

Fiind monarhie absoluta, nu exista politicieni. Erau in urma cu ceva vreme, dar m-am enervat si i-am transformat in lachei credinciosi si paharnici repede bagatori de seama.

In gradina mea piersicile ar creste din radacinile copacilor trantiti cu susu-n jos. Nu se gandeste nimeni ca radacinile tanjesc dupa soare si coroana copacilor viseaza la furnicaturile date de  seva hranitoare.

Pisicile ar huzuri pe sezlong toata ziulica iar soriceii s-ar plimba cu nonsalanta prin fata lor. Pentru ca sunt stapana pentru un regat al iubirii.

Mi-as scoate cochetaria de pe fundul cufarului si i-as da frau liber imbracand  rochii scumpe ca sa-mi plimb trena pe la baluri vestite.

Ah da,as pleca intr-un an sabatic, in cautarea Eu-ului meu calator. Poate ca l-as si gasi. Sau poate ca nu, dar incercarea merita tot efortul.

Daca as fi regina pentru o zi mi-as strange toti prietenii si i-as rasplati pentru dragostea lor. I-as lua pe toti in caleasca cu numar de Air Force One si ne-am pierde pe undeva pe o plaja, dansand la infinit.

3 Responses to “Regina de Pica”

  1. Ghita Mocan Says:

    Foarte frumos articolas.
    Am ajuns prima data pe aici, dar imi place cum scrii.
    Ascult cu placere RFI Romania. Este un post de radio care merita tot respectul.
    Gânduri alese.

  2. pietricel Says:

    multumesc frumos. te mai astept !

  3. kolo Says:

    dragut de asemenea


Lasă un răspuns

