On a perfect day

Septembrie 4, 2010


nu ne-am certa sub nici o forma. Nu am arunca aspre cuvinte, nu ne-am feri de ele, nu am ataca, ar sucomba toata agresivitatea latenta.

ar ploua cu cearceafuri albe si bile colorate de guma. ar mirosi a primavara si ne-ar fi dor de clatite cu dulceata.

am mirosi parfumuri si am proba toate hainele care nu ne mai veneau.

ar fi soare pana in strafundurile sufletului.

bineinteles, perfectiunea nu exista.

One Response to “On a perfect day”

  1. nexus Says:

    Bile colorate de guma… Te referi cumva la ideea de „hard candy”? In cazul asta cam de la ce inaltime ar ploua, ca sa stiu daca ar fi la final cu un efect gen fosfor alb – ceva incadescent care se lipeste de tine si de care nu poti scapa. :))
    De-asta e bine sa fie o zi „imperfecta” – mai putin urlete de agonie pe strazi. 😀


Lasă un răspuns

