The joy of joi

Septembrie 2, 2010


nici nu o zi nu e mai rotunda si mai datatoare de sperante ca ziua de joi.

E exact ziua in care as claca, daca nu as fi sigura ca de maine intru intr-o statre de chill total.

Joi e ziua mea preferata. Bat ceasul in cursa cu timpul, dusul rece nu imi mai zburleste pielea si ajung mai repede in taxi-ul care se taraste agale prin oras. Intotdeaun cu aceeasi directie. Niciodata ratacind drumul. Permanent cu acelasi bon.

Dar joi, joi imi fac de cap. Joi imi canta Maroon 5 in urechi pana cred ca e Sunday Morning

Joi ma lafai la soare si imi gasesc timp sa trec prin parc. Joi ma bucur de week-end-ul care mi se asterne la picioare si imi fac planuri doar de dragul de a le face.

Joi e mai bun ca un borcan cu milky way. Joi e ziua perfecta.

Duminica in schimb, e mai hatra ca o zi de luni.

2 Responses to “The joy of joi”

  1. LiaLia Says:

    Hihi, ce chestie! Și mie joia mi se pare foarte tare, că îmi dă speranță 😀 Când lucram (că de 3 săptămâni sunt liberă de contract), de luni până miercuri abia mă trezeam dimineața, direct obosită, seara leșinam în pat cu gândul că mâine iaaar mă scol, muncă, brrrr. Dar joia aveam sentimentul ăla că mai e un pic și e bine, leneveală, relaxare, vineri seară cu prietenii la o cârciumă, sâmbătă un grătar la ai mei, o petrecere. Dar daaa, duminica e tare urâtă, trece așa repede. Eu pot să spun că joia e pentru mine ca o înghețată de ciocolată? 😀

  2. pietricel Says:

    Asta este comparatia perfecta. Joia e ca o inghetata de ciocolata cu un mot de frisca, I might add:) Te invidiez !! cum e on your own ? cand plecati ?


Lasă un răspuns

