Nu-s facuta pentru activitati sportive

Iulie 29, 2010


Mi-am dat seama ieri, la sala de sport dintre cimitire. Astea sunt punctele de reper cand stai la Brancoveanu. Totul e langa cimitir : mall, parc, banca, supermarket. Pana si statiile de autobuz.

Am fost convinsa sa merg la indoor walking. Argumentul care m-a facut sa-mi arunc bustiera intr-un rucsac si sa ma deplasez spre sala a speculat inclinatia mea spre lene.  So you had me at ” Doar 30 de minute dureaza”.

30 de minute in care 10 femei, de marimi si varste diferite, asuda pe o bicicleta eliptica privind intrigate la antrenorul cu zambet tamp care le tine in ritm.

Am rezistat 20 de minute si-am cazut. Restul aici.

One Response to “Nu-s facuta pentru activitati sportive”

  1. nexus Says:

    De fapt nu ajuta… Ori „antrenezi” mai multe grupe de muschi sa „arzi” calorii, ori faci o singura activitate solicitanta, dar in aer liber (si preferabil curat).
    Daca stai la gramada sa pedalezi, o sa scada treptate procentul de oxigen si „arderile” nu vor mai fi la fel de puternice.
    Plus ca fiecaruia i se preteaza (in functie de muschii pe care trebuie sa ii exerseze cu precadere) anumite exercitii. Bicicleta nu e neaparat o solutie universala.


Lasă un răspuns

