Ucigasului de pisici

Iulie 25, 2010


Tie iti doresc sa te alegi cu mandibula dislocata si sa mori in chinuri exact cum ai facut cu pisoiul pe care ti-ai descarcat furia sau cu care ti-ai satisfacut pofta de tortura.

Sper sa traiesti aceeasi agonie pe care a avut-o pisoiul pe care tu l-ai torturat in fata scarii mele, om fara inima ce esti !

5 pisici urmareau neputincioase scena in timp ce chiar cel mai mic, cel mai pricajit isi intindea rosul botului pe asfalt.

Din cauza asta imi doresc sa te vad la fel !

Later edit : pisoiul nu se mai chinuie. a ajuns in raiul pisicilor…

7 Responses to “Ucigasului de pisici”

  1. Monica Says:

    of, nu te amari, destinul e crunt cu tot ce respira. si Hal de sus nu bate cu parul. am vazut atatea „recompense” de sus ca nici nu ma gandesc ca actul ala de cruzime n-o sa ramana (nu neaparat imediat) fara urmari.

    • pietricel Says:

      Sper sa vina recompensa cat mai repede sau cel putin intr-un moment total inoportun pentru animalul in cauza. Mersi de incurajare !

  2. zvoner Says:

    Daca ai vazut cu ochii tai, presupun ca ai luat si masuri, nu? Ai urlat la el, te-ai dus jos sa-l impiedici sa faca asta, l-ai luat la bataie, ceva, nu?

    Spun asta pentru ca eu asa am facut. Nu pedeapsa divina merita sa o astepti, ci pedeapsa se poate da pe loc. Poate daca nu atunci cand l-ai vazut, oricand il intalnesti.

    • pietricel Says:

      nici macar nu stiu cine e. am gasit pisoiul in agonie in fata scarii… cand m-am intors sa il caut ca sa il duc la veterinar deja murise. daca il gasesc pe animal ii fac un scandal monstru.


  3. Eu nu inteleg ce a avut cu bietul pisoi. Oricum, mai devreme sau mai tarziu se va face dreptate. Zic asta pentru ca mi-am adus aminte de o chestie pe care a patit-o un fost coleg de liceu (mai dobitoc de felul lui): ne intorceam intr-o seara de la nu stiu ce chestie intamplata la scoala si pe drum, tipul vede un pisoi si ii trage un sut, iar matza aterizeaza pe parbrizul unui BMW nou-nout care tocmai era parcat. Din masina se da jos o ditamai gorila de 2×2 (cine stie ce mahar brailean), il ia de mana pe tip si incepe sa-i traga cativa pumni spunandu-i: „Ce-ai avut ba nenorocitule cu pisica?”. Pentru cateva zile, colegul ala idiot a umblat cu un ochi vanat. Deh… si-a meritat-o.

  4. pietricel Says:

    din pacate suntem inconjurati de idioti din astia. ar trebui pusi pe o lista neagra, ceva si pedepsiti. Vezi de ce sunt bune gorilele la casa omului ?:)

  5. Al Says:

    Din pacate „civilizatia” din Ro- mania nu valorizeaza animalele, ca avind suflet.ce sa mai vorbim de animalele care nu dau carne lapte si oua . Deci rupem pisica si o aruncam in agonie pe scara vecinului.Expresiile cu ruptu’pisicii sau a cozii ei am auzit’o si din guri de intelectuali din sud care se pare ca mai au reminiscente medievale cu draci , spirite si pisici negre si duhuri rele si posedate, si alte cele


Lasă un răspuns

