Just take a moment

Iulie 21, 2010


One Response to “Just take a moment”

  1. Anda Says:

    Buna, Andreea! M-am gandit de ceva vreme sa-ti dau un semn pe blog. Azi te-am gasit in lista Monicai din Mexic, care e prietena cu Amalia din Chicago, care e prietena mea intrucat mai scriem pentru Tango (si cred ca as mai fi putut sa dau de tine pe alte 2 cai blogosferice :P). Asta m-a convins sa fac miscarea. Mi-a placut ce am citit la tine, mai ales ca sunt fanul declarat al Micului Print.
    P.S. Ma bucur ca o vreme esti crutata de pericolul de a intra in fibrilatii vineri dimineata 🙂 Iar eu in trepidatii ca nu gasesc imaginile la timp.
    Te pup, iti doresc o vara racoroasa!


Lasă un răspuns

