Concert pentru Vladut

Iulie 15, 2010


De-o saptamana-ncoace gura Sorinei nu mai tace 😀 Si pentru ca ma tot intreaba cand cand cand scriu despre maginificul eveniment pe care l-a pus pe picioare impreuna cu Vlad Dulea, m-am dat peste cap de trei ori si am redevenit scrib ca sa povestesc putin despre concert.

A cantat Make, a cantat Vlad Dulea, au cantat DreamTeamRo si toti m-au facut sa ma simt bine. L-am revazut pe Eugen Cristea si mi-am adus aminte de emisiunile lui cu Magarusul. Dar dincolo de toate am intalnit multi oameni cu care ma conversam pe twitter dar nu reuseam sa le atribui un chip. Ii nominalizez aici pe numitii : Ioan, Vlad si The Saint cu care m-am intretinut pe parcursul serii.

Obiectivele au fost atinse, mi-a marturisit Sorina. Asta nu inseamna insa ca drumul e la final. Nu, abia a inceput si trebuie sa il ajutam in continuare pe Vladut.

Lasă un răspuns

