Macel de catei la Constanta

Iulie 7, 2010


Am privit intotdeauna cu o urma de indolenta actiunile celor care militeaza pentru catei. Poate pentru ca la vederea haitelor stranse pe alei ma apuca paranoia imaginandu-mi cum ar marai amenintator spre mine. O idee nefondata pentru ca  niciodata nu m-a atacat vreun catel.

Critic persoanele care arunca cu pietre in catei aciuati pe langa casele vechi dar niciodata, niciodata nu am simtit impulsul de a le suci gatul asa cum se intampla acum dupa ce am citit comunicatul de la Save the Dogs.

Se ia firma de ecarisaj din Constanta si se cheama pentru a strange cateii fara stapan. Sunt catei sterilizati si vaccinati de cei de la Save the Dogs.  Sunt prinsi, dusi in Constanta si tinuti in tarcuri insalubre si supraaglomerate.

Tot acolo isi gasesc destul de repede sfarsitul in clestii reci de metal cu care sunt sugrumati pentru a fi injectati cu o injectie letala in torace.

In conditiile in care legea stipuleaza ca in prezent firmele de ecarisaj trebuie sa omoare doar cateii foarte batrani si agresivi firma de ecarisaj Alfmob SRL incalca flagrant legea. Cand te gandesti ca doar ei se ocupa de cateii din toata zona Constantei incepi sa te intrebi unde sunt gropile comune in care au aruncat cateii.

Eu nu am reusit sa ma uit la tot filmuletul, poate voi puteti :

One Response to “Macel de catei la Constanta”

  1. nexus Says:

    Luand in calcul numarul de caini fara stapan si media de varsta de 11-12 ani, crezi ca ar putea fi toti sterilizati in cateva saptamani ca sa nu se mai inmulteasca si sa stim ca in maximum 11-12 ani problema e aproape rezolvata?
    Sa-i prinda, sa-i sterilizeze (teoretic, pentru ca am vazut destui „sterilizati” cu pui) si sa ii elibereze. Genial. Uitam – si cat ii tin sa fie in cele mai bune conditii demne poate chiar de gradinile zoologice din Viena si Dublin…
    Intre timp mai omoara 1-2 turisti (ca tot suntem „foarte bine” vazuti) si am facut o investitie „de minune”. In cateva sute de ani reusim si noi sa ajungem o capitala europeana…
    Cum se poate ca in alte tari sa fie regula cu doua saptamani si la noi toti… sa fie extrem de preocupati de javrele care nu reprezinta absolut nimic si sa aud doar accidental idei gen „nu prea avem zimbrii si am putea aduce” sau „ce facem cu ursii”? Toti „iubitorii” de animale mor de grija maidanezilor si intre timp pentru animalele adevarate nu se gasesc fonduri.
    Felicitarile mele pentru aceasta initiativa „mareata”…


Lasă un răspuns

