Om Mare- cel mai nasol job din lume

Iulie 2, 2010


Niciodata n-am stiut ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare. Am trecut cu viteza zmeului de la avocat cum era tata la psiholog -tot ca tata- la doctor la iml ca ma gandeam ca nu are cine sa ma dea in judecata pentru malpraxis.

In momentele mele de debusolare cochetam chiar si cu ideea de a fi vidanjor pentru ca mi se parea ca suna elevat. Mare greseala:)

Cert e ca mi-am ales din pura intamplare meseria, sau mai degraba ea m-a ales pe mine intr-un concurs de imprejurari.

In marea debusolare care a tinut din copilarie pana in adolescenta am stiut insa ce nu vreau sa fiu niciodata. Om Mare. E cea mai meschina meserie din lume si am scris despre ea la Chinezu daca tot mi-a lasat cheile de la casa. Voila !

Lasă un răspuns

