Minunile apar daca ti le doresti cu ardoare

Iulie 1, 2010


Am tot auzit pana acum de Vladut dar niciodata nu m-am oprit sa vad despre ce era vorba. Treceam peste numele lui cu o aparenta lejeritate, de fapt autoimpusa pentru a ma proteja de toate partile urate ale vietii.

Am tot evitat subiectul pana m-a abordat Mika. Femeie decisa m-a facut sa-mi fac curaj si sa sondez subiectul. Asa ca am decis intr-o zi sa plonjez direct in el. Brusc ca sa ma pot retrage la fel de rapid cat sa nu ma raneasca. Un singur rand citit, un singur pas spre problema lui Vladut mi-a schimbat abordarea.

M-a emotionat sacrificiul parintilor care au mers pana la a-i face o surioara special pentru a-l salva cu celulele stem extrase din sangele placentar. Daca un om poate naste alt om pentru a-si salva copilul bolnav cred ca ramane responsabilitatea noastra sa facem restul. Sa contribuim financiar.

Daca ati vrea dar nu stiti cum am gasit si locul si ocazia.

Pe 8 iulie se intampla un tweetmeet sonor la Casa Latina. Make si Folk Band Imperfect, actorul Eugen Cristea, @VladDulea & @Trupa Atelier vor fi invitaţii speciali care vor întreţine atmosfera pentru #Vladut.In plus Chinezu cu DreamTeam.ro se pun pe cantat big time.

Daca nu va sensibilizeaza cauzele umanitare, daca va lasa rece faptul ca Vladut are talasemie majora pentru ca va ganditi ca e un caz ca alte mii veniti macar sa va hahaiti cu noi.

Taxa de participare de 30 de lei va fi donată integral lui Vlăduţ.


2 Responses to “Minunile apar daca ti le doresti cu ardoare”


  1. […] ,  Irina,  Sorin , Pandutzu, Cezar , Claudia Tocila , Lucian , Anca Bundaru, Ionela Nastase,  Pietricel  si incontestabilul Vlad Dulea. Daca am uitat pe cineva, imi cer scuze, sunt foarte emotionata cand […]


Lasă un răspuns

