Secretul domestic

Iunie 29, 2010


Tu nu esti deocamdata pentru mine decît un baietel care se aseamana perfect cu oricare altul dintr-o suta de mii de baietei. Si eu nu am nevoie de tine. Si nici tu nu ai nevoie de mine.

Ceilalti pasi ma fac sa intru sub pamînt. Al tau ma va chema afara, ca o muzica. Si înca ceva! Priveste, vezi acolo cîmpurile cu grîu? Eu nu manînc pîine. Grîul este inutil pentru mine. Cîmpurile de grîu nu înseamna nimic pentru mine. Si asta e trist! Dar tu ai parul blond, aurit. Atunci cînd tu ma vei fi domesticit va fi minunat. Grîul, care este auriu, îmi va aminti de tine. Si îmi va placea zgomotul vîntului prin grîu…
Vulpea tacu si îl privi îndelung pe micul print:
– Te rog… domesticeste-ma! spuse ea.

Prietenii adevarati se castiga greu si se numara pe degetele de la o mana, when you’re lucky. Micul Print nu ar trebui bagat pe gat copiilor, nu au cum sa-l inteleaga in totalitate. Eu l-am urat atunci, il iubesc la nebunie acum.





One Response to “Secretul domestic”

  1. nexus Says:

    De la o mana? :)) Inseamna ca nu ii cunosti… dar ei la nevoie te cunosc – conform vorbei din popor. [sarcasm] Pentru ce altceva sunt prietenii, nu?
    Iar Exupery… mai bine pilota mai mult si scria mai putin – multi copii i-ar fi fost recunoscatori.

    P.S.: Daca recunosti faza cu parantezele patrate, primesti 1000 de puncte. 😛


Lasă un răspuns

