Rugby la feminin

Iunie 22, 2010


Pana acum credeam ca rugby-ul nu inseamna altceva in afara de baieti cu ceafa prea lata si pantaloni un pic prea scurti care se tavalesc in fuga lor dupa un balon tuguiat.

Dupa ce m-a tras Chinezu la primul meci insa mi s-a deschis apetitul si am inteles ca superficialitatea nu isi are locul aici. Rugby-ul e un joc nobil, civilizat, unde se pune accent pe fair-play iar semintele si injuraturile isi gasesc locul dincolo de portile stadionului.

Mi-a placut la IRB Nations Cup unde Romania a iesit pe locul 2, dar mi-a placut mai ales ca inainte de asta a batut la italieni ca la fasole:)

Am tinut galerie in companie selecta cu Make datator de ton(multumesc foarte pentru invitatie cu aceasta ocazie !), Anca, Mika, Irina si Adrian Ciubotaru dar si multi altii.

Mika ne face poze…Alooo, terenul e in partea opusa:)

astia iar ma barfesc…ntz,ntz,ntz

Make pe post de vuvuzela 🙂

Higher and higher

Invingem macaronarii, veselie maxima ilustrata de Anca si Make:)

2 Responses to “Rugby la feminin”


  1. Placerea a fost de partea mea – cum sa nu te bucure faptul ca vezi atatea doamne si domnisoare in tribuna, in dauna unor „semintzari” cu limbaj suburban? 🙂

  2. pietricel Says:

    🙂 semintzari paleau in fatza noastra:)


Lasă un răspuns

