Nostalgia scrisului de mana

Iunie 19, 2010


Ce complicat a devenit scrisul de mana..

Incerc sa scriu de mana oricat de putin in fiecare zi. De cand tastez cu viteza ametitoare ma confrunt cu probleme serioase cand ma trezesc cu pixul in mana.

Conferintele imi tineau mana in forma insa de un an jumate nici de astea nu mai am parte. Mi-e dor sa scriu de mana, sa imi las amprenta mai adanc pe text, sa trezesc emotie prin buclele „L”-ului.

voi mai scrieti de mana ?

2 Responses to “Nostalgia scrisului de mana”

  1. valerica Says:

    Da, mereu 🙂 imi fac listele de task-uri la birou numai de mana si imi iau notite pentru blog tot asa. Am si „cultivat” o gramada de instrumente de scris impreuna cu agendele si caietele necesare…

    • pietricel Says:

      si eu mi le fac la fel, doar ca sa mai vad cum mi s-a transformat scrisul. nu am fost niciodata buna la caligrafie, dar acum ma scrisul meu incepe sa semene cu un curs de stenografie.


Lasă un răspuns

