Un zambet de copil e mai valoros decat o geanta Gucci

Iunie 13, 2010


Am fost o fetita atipica pentru pentru unii, indrazneata pentru altii care ma felicitau ca nu ma joc cu papusi.

Pentru ca nu le bagam prea mult in seama – cu exceptia operatiilor de decapitare – papusile au ramas singurele mele jucarii intregi. Se mai gasesc si acum ascunse intr-o lada in debaraua bunicilor.

Jucaria mea preferata era o …basculanta. In loc sa imping pe afara caruciorul cu papusi ma instalam in ea, caci era destul de incapatoare pentru un copil de sase ani si ma plimbam pe langa termocentrala din spatele blocului.

Basculanta…acest precursor al skateboard-ului in varianta Salajan:)

Nu provin dintr-o familie bogata, mama nu a avut niciodata bani sa imi cumpere ce imi doream asa ca imi satisfacea capriciile de trei ori pe an : de sarbatori si de ziua mea.

Stiu cata bucurie iti poate aduce o jucarie, regret ca nu mai gasesc impliniri in lucruri asa simple.  A venit vremea sa intru pe contra-sens : bucuria nu se mai gaseste in a primi ci in a da.

Descoperirea mea se pupa perfect cu campania „O jucarie pentru un zambet” , organizata de Cinema City, Forum Film,  Salvati Copiii si hotcity.ro, care incearca sa faca fericiti copiii cu situatii materiale modeste.

Am cautat prin sacul cu jucarii si diseara la premiera Toy Story 3 voi duce cateva. Voi mai aveti timp pana pe 31 iunie sa o faceti. Aici cititi unde puteti dona jucarii noi sau folosite, chiar nu conteaza.

Un zambet de copil e mai valoros decat o geanta Gucci, parol!


3 Responses to “Un zambet de copil e mai valoros decat o geanta Gucci”

  1. iYli Says:

    Ne vedem diseara la film, cu jucarii si copii 🙂 Eu vin cu doi sa le fac o surpriza 🙂


  2. Pentru cine?!
    Nu cred ca Simona Senzual ar renunta ea la geanta ei


Lasă un răspuns

