Tavalita-n iarba in mijlocul Bucurestiului

Iunie 12, 2010


Copil crescut printre betoane cum sunt, cand dau de iarba ma bucur mai ceva ca o vaca flamanda. Amusin mirosul de verde crud, arunc pantofii cat colo si las firisoarele proaspete sa mi se strecoare printre degetele tabacite de asfalt.

Asta nu se intampla deloc des asa ca nevoia mea de tavaliri prin iarba nu e deloc satisfacuta printre blocurile gri.

Parca m-au auzit cei de la Verdessenza ca au si intins un gazon fix in mijloc de Arthur Verona, special pentru picioarele mele care nu s-au mai scufundat in iarba de mult prea mult timp.

Nici n-am stat pe ganduri. Am aruncat cat colo balerinii si m-am plimbat pe covorul de iarba, mult mai fastuos decat orice covor rosu intins la Cannes 😛

Fiecare editie Street Delivery imi contureaza si mai tare dorinta de a avea un eveniment de genul asta mai des decat o data pe an.

Street Delivery da jos patura de ignoranta de pe orasul asta gri si il insufla entuziasm, culori si puterea de a mai trece peste inca un an.

Daca Arthur Verona ar fi inchis macar un week-end pe luna nu ne-ar mai veni sa fugim de Bucuresti ca dracul de tamaie.

Prima zi a fost o explozie de culori ca de obicei . Oameni faini, ateliere de olarit, cazi trantite in mijlocul strazii si Lecturi Urbane citite cu glas tare in sufrageria improvizata la o intersectie.

M-am intalnit cu Marie-Jeanne care a facut minuni la standul Gia luptand pentru animalutele pe care le iubeste atat de mult.  De la ei puteti infia animalute care au nevoie de stapan sau puteti dona pentru cele aflate in grija asociatiei.

Astazi se anunta un program de zile mari. De la 12 i alaturi de Sana va imbiem cu o limonada rece perfecta pentru ziua torida care este:P

Lemonade Makers este parte a proiectului Pasi catre viata, initiat de Iulian Vacarean, care isi propune sa stranga suma de 20 000 euro pentru dotarea sectiei de oncologie pediatrica de la spitalul Marie Curie din Capitala cu o camera sterila pentru terapie intensiva. O asemenea camera ar ajuta la recuperarea copiilor bolnavi de cancer, tratati cu doze mari de citostatice, si ar scadea riscul unei noi imbolnaviri.

Hai, invingeti caldura si veniti sa va tavaliti in iarba pe strada pe care pana maine masinile au interzis.

One Response to “Tavalita-n iarba in mijlocul Bucurestiului”

  1. Ioan Nicut Says:

    când calc iarba, parcă mă ține Dumnezeu în brațe, parcă am cale liberă la Dânsul. Pentru tine cum e? Ce simți când pășești?


Lasă un răspuns

