Pianul cu clapele-n clopotnita si cadelnita electronica

Iunie 8, 2010


Musai fetele bisericesti au un mini Steve Jobs al lor. Altfel nu stiu cine ar fi putut inventa pianul cu clopote care e, culmea, realizat sub forma unei clopotnite, cum altfel. Cat geniu, cata creativitate, cata inspiratie …la fel ca si comunicatul:

Va fi lansat în premieră pentru România pianul cu clopote, un instrument muzical care funcţionează perfect ca un Stradivarius. Pianul cu clopote este realizat sub forma unei clopotniţe şi acompaniat de un alt instrument muzical (trompetă sau vioară) poate susţine un concert pe 2 voci, din orice melodie. Instrumentul este brevetul celei mai vechi turnătorii de clopote din Europa – anul 1590.

Stiu ca ardeti de nerabdare sa vedeti asa o minune. Puneti-va randuiala in ganduri si in viata ca asa am auzit eu ca se vorbeste in limbaj specializat la BisericaTv cu nume ce trimite la treimi. Pianul minune vine cu toate clapele inghesuite in clopotnita si e lansat in, atentie,  pre-mie-raaaa unde altundeva decat la Targul de Obiecte Bisericesti.

Sa nu credeti pacatosilor ca e un targ facut asa pe genunchi in spatele bisericii langa locul in care se aprind lumanari si se strang babele cu coliva. Nici vorba ! E un targ cu traditie la care am fost si eu invitata o data motiv pentru care m-am ales cu niste vin bisericesc varat in traista de taica popa.  Cum-necum mi-a fost furat din radio, asa ca nu am apucat sa pun picatura de vin sfintit pe papila.

Anyway daca faceti parte din cei care au mainile si gatul innodate in snururi groase de care atarna cruci, cruciulite, iconite, matanii si alte mici accesorii care ii baga in boala si pe cei de la Meli Melo, aici e de voi. Oferta e variata, mai alegeti niste smirna sa va miroasa hainele frumos, trei pachetele de iconite eventual cate 52 ca in pachetul de carti de joc si v-ati scos pe tot anul.

Mai mult in premiera MONDIALA va fi lansata prima cădelniţa ortodoxa electronica. Ma astept acum la o serioasa greva a tarcovnicilor care raman fara mare parte din job dar si fara febra musculara – sa recunoastem!

Pentru cei interesati kilu’ de clopot se da cu 25 de euro. Poate aveti nevoie.

3 Responses to “Pianul cu clapele-n clopotnita si cadelnita electronica”

  1. alex Says:

    Ha! good one…


  2. […] pe la amiază, în momentul în care am început să discut cu Andreea, am realizat ce fraier sunt că nu îmi fac mai mult timp pentru astfel de întâlniri. Pentru că […]


Lasă un răspuns

