Altadata

Iunie 8, 2010


Altadata mi-ai fi spus  Hai, mergi cu mine pana sus,

ce mai stai ?

e tarziu si ti-e mai aproape aici,

dimineata cand pleci la servici.

altadata ti-as fi spus Da, mi-e tare bine acolo sus,

in camera ta.

Luna si ea ne privea pe geam printre nori

si in zori inca mai discutam.

Te-am uitat, ce ciudat, m-ai lasat in  urma ta pas cu pas…

acum, nu stiu cum si tu si eu la fel de singuri am ramas.

Altadata mi-ai fi spus Dar, de ce mai pleci daca azi te vad

iar ?

e tarziu acum si strada e muta

luna isi sterge o lacrima

pe fata ei nevazuta…

Si daca vreti versurile puse pe muzica, vi le canta tata aici :

Lasă un răspuns

