Contra-partida la Tiff si Fits

Iunie 3, 2010


Cand tara se umple de evenimente culturale la care mi-e imposibil sa ajung din varii motive, inghit in sec si bat nervos din picior.

Lucrurile cele mai frumoase se intampla insa fara premeditare, asa se face ca am primit ieri din senin o invitatie la un spectacol de dans contemporan. Nu ma intelegeti gresit dar nu vibreaza nici un varf de coarda in mine cand aud de dans contemporan. Am incercat sa il inteleg, m-am chinuit sa ma prefac macar miscata de contorsionarile de pe scena dar pana acum nu ma impresionase sub nici o forma.

Ei bine convingerile mele au fost tipate de pamant si sparte in aschii cand am dat cu ochii de show-ul hip-hop-erilor brazilieni care s-au reprodus ieri (si o mai fac si azi) pe scena de la Bulandra.  Daca baietii astia sunt buni la ceva, sunt buni la flick-flac printre pahare de plastic :

Spectacolul structurat atat de bine incat nu ai cum sa te plictisesti cu ochii la ce fac pe scena brazilienii din care se trage si Jesus a lu’ Madonna.  Ei sunt  compania de dans contemporan Käfig si danseaza pe 2 peise a cate jumatate de ora. Stiu ca v-ati dori mai mult, dar bucurati-va de ce aveti 🙂

Ii mai gasiti azi la Teatrul Bulandra. Doar azi.

One Response to “Contra-partida la Tiff si Fits”

  1. nexus Says:

    Pacat ca nu am stiut din timp. Imi aminteste de concertul Yamato (care nu vin in 2010…).
    P.S.: Capoeira e sportul lor national asa ca nu e de mirare ca nu au facut o „minunata coregrafie moderna” sa te intrebi ce (naiba) a fost in capul tau cand ai mers. :))


Lasă un răspuns

