Ce ascunde liniuta alba

Mai 20, 2010


Mi-am cultivat de mica relatia cu descendentii de vita nobila. De cand am inceput sa fiu destul de abila sa butonez tastele butucanoase de la 486-le ultimul racnet pe vremea aia, intre noi s-a legat o prietenie statornica.

Mult timp a fost doar o liniuta alba care se misca prin subteran in incercarea de a sari peste niste spini. Nu am reusit niciodata sa il ajut sa duca la capat vreuna din misiuni, dar tocmai esecurile ne-au consolidat legatura.

L-am abandonat la un moment dat intr-un colt de hard si acolo a si-a petrecut adolescenta. Acum a venit sa-mi arate cine e de fapt. Prince of Persia a crescut in 10 ani de nu-l mai recunosc. Asa ca se explica uimirea  care mi-a ramas intiparita pe fata timp de  vreo 2 ore, cat a durat avanpremiera la care Forum Film si Hotcity.ro au strans bloggerite alese pe spranceana.

Liniuta alba s-a transformat total. ce mai, efecte ca la zana-ntr-o luna 🙂 La drept vorbind it had me at „Will you stay there and chat or join me on the horse ? „.

Filmul ruleaza fin, asa ca mergeti sa il vedeti. Pana atunci, voi, baieti ce ati jucat toate variantele jocului si spuneti ca asta nu e film de fete,  pocniti de invidie 😛

One Response to “Ce ascunde liniuta alba”

  1. nexus Says:

    Mama mare si „liniuta alba”… de la Prince of Persia de care spui tu si pana la film au mai fost cateva jocuri…
    Ce ti-e si cu pensionarele si jocurile pe calculator… iti vine sa alergi pe pereti! :))

    P.S.: Ca sa priceapa si bunica – „alergatul pe pereti” e una din „miscarile” foarte des folosite in Prince of Persia „din mileniul III”. 😛


Lasă un răspuns

