Mai 12, 2010


Nu vreau sa-mi picuri in urechi vorbe dulci la intamplare. Nici nu visez la declaratii de dragoste ambalate in colete prea incapatoare incat mai lasa loc pentru o mana de clisee. Din start le declar  nule si neavenite.

Imi e de ajuns o privire cum doar tu stii sa o arunci. Privirea care-mi pune pauza intre sistola si diastola si imi trezeste o stare bizara in stomac.

Imi e de ajuns sa-ti simt rasuflarea in par si sa  ma trezesc in camera plina de mirosul corpului tau adormit. Sa petrec o zi intreaga cu tine si sa mi se para ca a trecut intr-o clipa.

Cat despre mine, iti spun doar atat. I’d rather be lonely than happy with somebody else

3 Responses to “”

  1. nexus Says:

    „I’d rather be lonely than happy with somebody else” – suna frumos, dar iti dai seama ca e un nonsens?

  2. Johnny Says:

    That other one you’re happy with.


Lasă un răspuns

