The Bucket List for my Body

Mai 10, 2010


Ma pune Portase sa-mi fac lista de ritualuri de intretinere corporala. Bine ca m-a tras de maneca, altfel nu-mi dadeam seama ca mai e atat de putin pana cand voi fi nevoita sa defilez cu corpul din dotare. Corp care se prezinta de altfel usor mai acceptabil in ultimele 2 luni.

Cum jobul ma tine cu posteriorul lipit de scaun cel putin 8 ore pe zi incerc sa nu fiu sedentara in perioada dintre job si pat.

Asta parea destul de usor de pus in practica, dar pana sa ma urnesc multe manele mi-au auzit urechile prin Berçois.

In fine m-am mobilizat si dupa o cura eficienta dar frustranta, cu multe vizite la nutritionistul care isi intreba clientii cu voce tare “cacuta facem” in mijlocul multimii stranse in cabinet, mi-am incropit un program de intretinere.

  1. Mananc la ore fixe. Singurul lucru cu care am ramas din dieta de tortura este ca daca mananci putin si des organismul nu o mai ia razna si renunta sa-si faca depozite de grasime ca un hamster speriat ca nu stie cand o sa mai manance.
  2. Nu pot sa beau 2 litri de apa nici cu slujbe. Dar incerc sa bag cat mai mult ceai, niciodata de slabit. Asa cat sa-mi fie pe plac si sa ma binedispuna.
  3. Cu sarea pe care am presarat-o in mine de-a lungul celor 20 si ceva de ani as putea deschide o exploatare miniera. De asta am decis ca e cazul s-o las mai moale. Mai ales ca daca as fi baut si 2 litri de apa pe zi, m-as fi umflat ca un balon. Un praf e suficient. De sare 🙂
  4. Se pune ca sunt redactor la Dietetik de un an ? Cu informatiile acumulate acolo am reusit sa ma mobilizez. Daca te gandesti si la impleticirile de limba cand trebuie sa vorbesc franceza la RFI, ma pot inscrie cu succes la exercitii fizice aducatoare de broboane de sudoare pe frunte.
  5. Am vazut ca Portase alearga si o invidiez pentru asta. Pe mine ma apuca starile de lesin dupa 10 minute. Dar ma mobilizez si dau gata Tineretului – soon.
  6. De 2 luni mi-am schimbat mijlocul de transport. TrOtilia, trotineta mea de oras ma pune la grea incercare, dar cine face picioare frumoase in felul asta?:)
  7. In fine merg extrem de mult pe jos fara sa ma plang de dureri de picioare. Mersul pe jos intra in pachetul salarial al tuturor oamenilor de media care lucreaza la Casa Presei. Ar fi si pacat sa alegi alt mijloc de transport cand poti sa traversezi Herastraul. Cum vad ca Portase se lauda cu plimbarile prin Herastrau, ma intreb de ce nu ne-am intalnit pana acum si cand remediem situatia..
2 Responses to “The Bucket List for my Body”

  1. Oana Portase Says:

    Nu pot sa mananc la ore fixe… nici sa ma platesti :)). Jos palaria pentru asta. Sa stii ca si mie mi-e greu sa alerg. Dar usor, usor… o sa fim in forma (si nu de cozonac). Cred ca nu ne-am intalnit prin Herastrau pentru ca eu am un program mai ciudat. Ba dimineata, ba seara. Merg pe jos cand ma incadrez in grafic si am timp. Eu te invidiez ca poti sa tii diete. Niciodata n-am fost in stare. 😀 Sper ca esti mai ok cu vocea. Sa te faci bine!

  2. pietricel Says:

    :)) mi-e mai usor sa mananc la ore fixe, pentru ca altfel risc sa raman nemancata intreaga zi. Cat despre diete, nu ma invidia! Una am tinut si nu am dus-o la bun sfarsit nici pe ea. Am decis ca e mai bine sa slabesc treptat si pe termen lung decat sa fluctuez de la stadiul de balon la cel de silfida:)
    Vocea mea e pe duca…:((but sencs!


Lasă un răspuns

