Big 25

Aprilie 6, 2010


imi ridic usor spranceana, analizez ridul de expresie care-mi uneste nasul de frunte, trec o mana prin par – automatism menit sa-mi ofere confort. Trag adanc aer in piept si zambesc larg. This is it! Big 25 here I come.

Niciodata n-am avut varsta cantecelor la moda in anul respectiv. Cand urlau Voltaj din toti ranunchii „ca la douazeci deeee aaaaani” aveam 19 si ceva mai multi bani decat in cantec.

Cand fredonam frenetic pe plaja in Vama „Am doar 18 ani” majoratul se profila intr-un viitor indepartat.

Presimt ca nici anul asta, marcat de onorabilul sfert de secol care mi se rotunjeste astazi in jurul corpului ca un colac de salvare, nu o sa am ce canta.

But it’s ok. A treia incercare era de obicei cea reusita.

De acum se schimba optica. Ajung in sectiunea fetelor trecute. De 25 de ani:) care isi spun varsta chicotind scazand vreo 2-3 ani, in functie de cum le ajuta mansarda si fatada.

Nu cred totusi ca ma voi conforma. Intotdeauna am fost cea mai mica din grup. Imi imaginez cum voi atrage oprobriul grupului daca in urmatorii 5 ani  voi ramane la 25, in timp ce ele, doamnele vor incerca sa-si ascunda cu greu cei cu pana la 10 ani traiti inaintea mea.

Pana acum am trait mai mult sau mai putin dupa regulile celorlati. 25 e punctul de cotitura. Am invatat ca ceaiul e mai bun daca stii sa strecori si o picatura de rom. Am invatat ca in dragostea nu trebuie sa iei totul de-a gata daca vrei sa tina. Si mai mult, am invatat ca trebuie sa iti fixezi cu grija prioritatile si sa lupti pentru ele pana la capat.

Ce-i mai bun, acum urmeaza:)

25 here I come! Ready, steady, go !

2 Responses to “Big 25”

  1. Anca Says:

    Sa fii iubita! 🙂

  2. Cristina Says:

    Stii ce e misto? Sa faci 29 si sa ti se dea 23-24 :)) Am patit-o recent si crede-ma, mi-a picat fatza. Zic „glumesti, cumva?” Bietul baiat nu stia cum sa se scoata ca nu glumeste.

    Enjoy, 25 e o varsta misto. Dar tot copile vom ramane 🙂


Lasă un răspuns

