Noul meu Mol favorit

Martie 18, 2010


Este vis-a-vis de Casin, cum iei 41 de la Piata Presei. Este perfect pentru domnisoarele in cautare de parteneri pentru ca este vizitat in proportie de 90 la suta de barbati inalti si bine facuti care umbla in grupuri, exact cum fac fetele care se perinda prin mall. Mult mai sobri insa si mai bine imbracati.

Molul asta este extrem de bizar, dar asta imi place cel mai mult la el. Punand mare pret pe calitatea aerului este descoperit si are forma unui stadion. Un singur magazin va intampina la intrare cu lucruri extrem de greu de gasit in alta parte. Hanorace, sepci, goarne si stegulete. Daca vreti sa luati mai multe puteti cumpara tot de acolo o geanta incapatoare cam cat sa intre un echipament sportiv.

Are si food-court. Unul mic, ce-i drept, dar ofertant. Din nou original. Poti lua de aici bere stejar, diverse carnuri pe gratar si snacks-uri.

Credeai ca e un singur IMAX in oras? Think Again, aici au ceva si mai bun. They’ve got the real thing. Un fel de IMAX in aer liber. Trebuie sa recunosc ca inclusiv decorul din sala de cinema era personalizat in cel mai mic detaliu. Cand am fost eu rula meciul de rugby Romania-Georgia. Finalul? Fericit, evident din moment ce am castigat.

Chinezu m-a invitat sa vad molul asta. Si bine a facut pentru ca inainte  nu stiam decat un singur lucru despre rugby . Ca e jucat de baieti puternici, imbracati in pantaloni atat de scurti incat ar concura cu succes o pereche de boxeri.

Totusi ce-i cu molul ? Va spun imediat. Am aflat ca baietii astia care se arunca prin noroi in pantalonii lor scurti, sunt extraordinari. Pai fac moluri, domnule. Nu va imaginati ca le construiesc rapid, ca sa mai aiba neinspiratii un nou loc pentru pentrecut week-end-urile. E mult mai profund de atat. Ei le fac si le prabusesc cam in acelasi timp. De fapt nu va mai fierb, molul este gramada in care se organizeaza jucatorii cand incearca sa faca rost de balon. Eee, pe asta n-o stiati!

Si eu am fost dezamagita de notiunile mele intr-ale sportului cu balonul tuguiat. Bine ca mi-am facut aparitia pe stadionul plin ochi. Pe care l-am descoperit – cu surprindere recunosc- extrem de civilizat in comparatie cu cele sper sa ramana doar 2 stadioane de fotbal pe care am ajuns pana acum.

Argentiinaaaa 31, Argentina 31 se striga de pe terenul aflat extrem de aproape de tribuna. Aha imi zic, aici injuraturile sunt codate:) Nici vorba, era o schema de joc. Brutal la o analiza superficiala sportul asta are un cult pentru respect. Nimeni nu urla din tribune injurii catre adversari, cum se intampla la fotbal. Nimeni nu sparge seminte in capul celui de jos si cel mai important mi s-a parut ca toti respecta momentele de concentrare in fata unui eseu. Si asta fie ca e vorba despre ai nostri sau despre ai lor.

Pentru a merge si mai mult in detaliu va spun ca o scurta analiza a gazonului smuls pe alocuri de trupuri de barbati incrancenati in gramezi organizate, arata o cantitate de saliva scuipata net inferioara in comparatie cu gazonul de pe Ghencea.

Iti multumesc Chinezule ca m-ai ajutat sa vad ca sport inseamna si altceva decat mizerie, aa asta ..fotbal.

Lasă un răspuns

