Dar vai, este chiar Little One

Martie 9, 2010


Little One este prietena mea din primul an de facultate. Ne-am vazut, ne-am placut, ne-am asezat in banca, am format trio formidabil cu cealalta cea mai buna prietena si asa am ramas pana acum. Grupul s-a marit ulterior cu Omul Petic care i-a facut si bentita mestesugita pe care o poarta Little One in poza de mai jos.

De notat ca este prima oara cand am cumparat Domus si am facut asta doar pentru ca Little One a aparut pe coperta. Asa ca daca vreti vanzare, mai rugati-o sa va pozeze:P

P.S Intre timp Omul Petic a pregatit o surpriza pentru voi pe Dietetik. Brose care de mai de care mai colorate.Nu dam una ci doua, la pachet.  Come and get them!

Lasă un răspuns

