Rabdari prajite

Martie 8, 2010


Dulciuri, dati-mi dulciuri! Ciocolata, multa ciocolata si carne. Nu neaparat in ordinea si combinatia asta.

Asa am tinut-o ceva vreme. 2 ani si 10 kile mai tarziu hainele din dulap au ajuns impartite in doua stive. Una imensa, ravasita cu haine rupte pe la incheieturi de atat fortat, alta mica, pricajita ca un turnulet bombardat – cu cele 3-4 tricouri care nu ma fac sa arat ca mama lu’ Godzilla.

Dupa inca un an de plansete si suspine pe modelul bine cunoscut „mananc si plang, mananc” m-am decis intr-un final sa slabesc.

Greu, al naibii de greu. Lupta cu poftele e dificila a dracului dar am un aliat in Preoteasa Zeului Slabitului, nutritionista cu nume adanc inradacinat in istoria patriei.

Ieri seara dupa 5 zile de dieta mi-era atat de pofta de ciocolata incat ajunsesem sa simt conturul si textura unei tablete. Totul in Jurnalul de Slabiciuni.

Lasă un răspuns

