Ce vrem de fapt de 8 martie

Martie 8, 2010


Mi-as dori sa va vad atat de agitati cand e vorba de cadourile pentru celelalte zile importante din an. Dar nu e loc acum de plans. De cand e lumea si pamantul 8 martie e D Day pentru hoardele de barbati care vor sa isi impresioneze iubitele/sotiile/amantele/soacrele – dar ultima categorie ramane categoric discutabila.

Am tot vazut reportaje cu Gigei care povesteau la tv ce cadou surpriza vor sa le faca iubitelor. Pai bai tampitule, daca o spui in gura mare la tembelizor crezi ca mai e surpriza? Sau mizezi pe factorul surpiza ” ma dau mare ca iti iau ceva cand de fapt iti aduc un fier de calcat, ca nu prea imi place cum imi calci camasile”.

Trecand peste accentele misandre care ma incearca la vederea acceselor testosteronice, m-am gandit sa va ofer niste mici indicii, foarte pretioase daca ne vreti fericite, maleabile si fara migrene.

Nu ne cumparati electrocasnice. Ce va face sa credeti ca ne-am dori de ziua noastra de femei care ne aflam un storcator de fructe ? Sau o masina de spalat? Nu fiti egoisti si nici naivi. Nu ne-am dorit niciodata sa ne trezim mai devreme decat voi ca sa stoarcem 3 portocale in creierii noptii doar pentru fresh-ul pe care sa-l sorbiti voi cu inghituri mici la micul dejun.

Si nici masina de spalat care indeparteaza firele de par lasate de cainele tau pe tot ce inseamna haine.

Nu cauta oferte pentru un week-end la shopping cu cea mai buna prietena in alt oras. Nu ma faci decat sa simt ca vrei sa scapi de mine, sa delegi alta persoana care sa fie tarata prin magazine in timp ce tu si sotul/iubitul ei stati la o berica linistiti in tara. De ce nu te gandesti ca as prefera sa imi petrec cu tine ziua asta daca tot e asa de speciala?

Nu ne impresionati cu o sedinta la spa sau la manichiura. De ce va imaginati  ca toate am fi vreo Pisi Bum-Bum care orgasmeaza in fata unui astfel de cadou ? Si nu-ti sparge cardul in cautarea inelului perfect. Daca vreau haur si bijuterii cu perle le voi primi oricum.

Decat sa treceti prin toate framantarile si cheltuielile astea nu mai bine ne aduceti un buchet de flori si ne spuneti ca ne iubiti? De ce ati crede ca nu e de ajuns? Pana la urma astea au fost gesturile cu care  ne-ati cucerit la inceput…

One Response to “Ce vrem de fapt de 8 martie”

  1. nexus Says:

    Din acelasi motiv pentru care femeile cred, in general, ca de ziua lor barbatii vor nu stiu ce supriza. Nope – in general, vor sex. Da, ceva mai deosebit decat de obicei (ceva din categoria „chestia aia de care ti-am tot zis… din intamplare… de 20 ori deja”), dar totusi sex.
    Ideea de baza: omul (indiferent de sex), in general, rateaza raspunsul simplu si evident.

    P.S.: Stii ca eu te-as intreba daca vrei trei „d-alea care-ti plac” sau 20 „d-alea ieftine da’ multe” – asa, ca sa nu spui ca nu ti-am luat flori. =)) (Da, stiu si ce mi-ai „ura” pe urma…)


Lasă un răspuns

