Martie 4, 2010


Exact in momentul asta imi vine sa-mi bag picioarele in TOT!

2 Responses to “”

  1. alin Says:

    De ce? Parca se simte si nevoia unei explicatii… Gresesc?

  2. pietricel Says:

    Nu, deloc. Era un moment tensionat in care toate cedau in jurul meu. Serverul se blocase, softul de editat sunete facea figuri, un erudit nutritionist despre care am vorbit in tren refuzase sa ma ajute cu un comentariu pe motiv ca „n-am chef domnisoara, sunt obosit, acum de cartof modificat genetic imi arde mie?!”. Si lista poate continua. Aici am avut loc sa refulez. Acum sunt senina:)


Lasă un răspuns

